dinsdag, februari 03, 2009

enen uit - enen in...

Allee, Veerle is uit de plaaster, Bart zit er nog voor een hele tijd in, en nu hebben ze Gwendolyn ook een plaaster aangedaan... Haar voet is gelukkig niet gebroken, maar zemoet veertien dagen in de plaaster, om te herstellen... van een erge verzwikking. Het moet in de plaaster omdat ze haar voet helemaal in een spitse tip naar beneden hield voor de minste pijn...

Ik heb met de auto van Veerle moeten rijden, omdat er in mijn bakje maar een naast mij kan en anders geen...

Gisteren was het ook druk, druk , druk... Vorige week had ik bij een update van mijne kwampjoeter een foutmelding gekregen... Maar alles leek perfect te werken, tot er weer een update kwam, en ik niet meer kon updaten... Dus een alarmseintje naar mijn Hollandse hulp... Bij nazicht bleek het een fout te zijn van het systeem, die blijkbaar bij honderden gebeurd was... De enige oplossing was de boel volledig herinstalleren.... Meteen is nu mijn windows helemaal weg van mijn PC... Ik zal wel nog een virtuele windows installeren, mocht ik ooit een programma ontmoeten die ik niet via Ubuntu kan lezen... Maar die windows is dan virtueel, dat wil dan ook zeggen dat hij draait op linux roots, en dus net zo goed vrij is van alle miseries, miseries die mij weggejaagd hebben van windows met alle virussen, wormen, trojanen en andere malware...

Met andere woorden ik ben nu helemaal, honderd procent Ubuntu fan !

Maar natuurlijk, als alles moet geherinstalleerd worden, dan is daarmee de kous niet af, want dan moet je nog alle kleine dingetjes die je gewoon bent te gebruiken ook weer installeren... dus ik heb nog werk voor ik weer gesetteld ben... Maar ja, zo blijf ik bezig hé...

Maar dat wil dus zeggen dat ik, na de paren uren vertier in de diverse wachtzalen van het hospitaal, en het komende werk, mijn blog van vandaag wel wat ingekort zal zijn... Maar ja, voor een keer mag dat wel zeker ?

Gelukkig ben ik het ondertussen al gewoon om in wachtzalen te zitten, maar het klinkt misschien gek, als je zit te wachten voor een ander duurt het precies nog langer!

Voila, voor een keer dus...
tot de volgende ?

Geen opmerkingen: