dinsdag, december 04, 2007

early in the morning

Vanmorgen om 7 uur zat ik al in 't lang (steeds minder) en in 't breed (steeds, ja, juist) voor mijne pc...
Nee, ik ben niet uit mijn bed gevallen
Nee, ik ben geen aanhanger van morgenstond geeft goud in de mond
Ze komen vandaag voor mijn nieuwe garagepoort, maar het uur is onbekend...dus zit ik hier en zij zitten ook nog ergens, maar niet hier, niet aan mijn poort...
Ik moet dan ook nog over en weer naar Wannegem bij pépé, om mijn papegaaienbak te herstellen, en Veerle moest mij ook nog hebben....nu ja, alles loopt wel los...en oh ja, ik heb gezien dat ik eens aan mijn aquarium moet werken aan de pomp ook. (Gewoon kuisen, dus gewoon zoals nu en dan)

Ik heb het al gezegd, hoe meer tijd een mens heeft, hoe minder hij er heeft. Leg dat maar eens uit aan een zinnig mens; gelukkig lopen er niet veel zo'n mensen rond hé...

sorry, 't was niet op u bedoeld...

Vandaag gaat Veerle naar een winkel om werk te vragen. Hopelijk lukt het. Ze moet ook daarbij de nodige voorzichtigheid aan de dag leggen, en zoeken naar zaken waar geen te zware dingen moeten gehoffen worden.

Gisteren ben ik met hen naar de huurdersbond geweest, want er zijn ook nog altijd wat moeilijkheden met het beëindigen van zijn huurcontract (ondertussen al 4 maand geleden)... Wellicht heeft hij ook daar weer dingen ondertekend die hij beter niet had gedaan... Nu, hopelijk loopt het allemaal goed af, het blijft daar altijd maar iets... als er iets uit de lucht valt, is het ook altijd op hunne kop. Dat is altijd zo hé, als het eens tegenslaat is het altijd een hele rij na een. Kijk maar eens als er een machine in huis stuk gaat, reken er maar op dat er nog dingen stuk gaan. Tenminste, dat is ook mijn ervaring.

Ik zit ook al enkele dagen met meer pijn, wellicht door de wind ? Nu ja, dat gaat wellicht ook wel weer wat zakken als de wind zakt. Ik ben voor het eerst in lange tijd weer eens begonnen met knutselen. Blijkbaar is eindelijk de nasleep van mijn grote diarree aan 't wegebben...Je ziet, alles komt in orde, ook al duur het soms heel lang....

Ik ga stoppen, ik moet nog naar Wannegem....tot de volgende ?

Geen opmerkingen: