vrijdag, mei 04, 2007

gelezen...

"Het zijn de dwarsliggers die het spoor recht maken."

Het stond op een van de mailtjes die ik ontving en die ik misschien ook naar u doorstuurde. Dat vind ik nu eens een mooi en waardevol citaat ! Vermits ik nogal dikwijls in mijn leven dwars heb gelegen, heb ik nu het gevoel dat dit goed was. Danke onbekende !

Vanmorgen boodschappen gedaan, onder andere om kleren... Ik moet op de plechtige communie van Ewoud peetje zijn...in de plaats van onze Koen. Dus moest ik dringend om wat nieuwe kledij...Ik weiger echter een kostuum (het woord alleen al) te kopen, die ik dan nooit of te nooit meer zal aandoen...Dus een beetje deftige maar niet stijve kleren, zoiets dat ik dan regelmatig kan aandoen op een uitstapje of bij een bezoekje... Maar niet te stijf, dus: een mooie makkelijke jeansbroek met een mooie moderne bijpassende trui en een t-shirt er onder...
Ik heb toch al het uiterlijk van een haartiest, dus mag en kan ik mij ook een beetje zo kleden... Kijk maar eens op TV hoe de speakers en quizmasters er lopen...Dus zo iets...

De dame in de winkel was bovendien een beauty en heel vriendelijk en gedienstig. Ze lukt er in van iedere klant heel persoonlijk te benaderen en het idee te geven dat je sympathiek bent, je kent ze wel, die echte goede verkopers... Anny en ikzelf waren heel tevreden van de manier waarop zij ons hielp. enne ik herhaal, 't was een schoon kind, en er was veel volk in de statie... (da's westfluuts voor "ze was goed besteld van poten en oren) voor de abn-ers, haar voorpui mocht gezien worden...

Hopelijk regent het nu niet op zondag 13 mei...Maar vermits het een speciale bedoening is ter ere van de grote baas hierboven, zal dat wel niet zeker ???

Deze namiddag moeten we dan nog op bezoek bij tanteke, om de was op te halen, en eens met haar te babbelen...In zover dat nog zin heeft... Chantal heeft dus de test gedaan, en gevraagd of ze het wist dat ze ging komen...Ja, maar ze wist niet meer wie het gezegd had, ze wist niet meer dat we langs geweest waren. Maar nog eens, misschien is dat een "geluk", ze is daar heel tevreden, en is overtuigd dat ze thuis is. Houen zo !

Voila, ik ga stoppen, want ik ben nu al véél later dan anders met mijne blog, tot de volgende ?

Geen opmerkingen: