donderdag, november 16, 2006

U.F.O.

ofte vliegende schotels.
Heb jij al een niet-geïdentificeerd vliegend voorwerp gezien ?
Ikke wel...
En ik was niet alleen, er waren een pak wandelvrienden bij ons...Het is dus al lang geleden, om prcies te zijn, het was net in de periode van de eerste golfoorlog, onder bush senior...
Ieder jaar is er een St Antonius avondwandeling in Flobecq, op de dichtste zaterdag bij St Antonius Abt (17 januari).
Op die wandeling agen wij plots een driehoekig iets, met een sterk licht in het midden, boven de torens van de navo hangen (navo te Flobecq)...
Nu ben ik (bijna) zeker dat het hier een Stealth betrof... Toen wist ik nog niet dat die dingen stil konden hangen...Nu heb ik ondertussen zaken gelezen die heel sterk in die richting wijzen...Toen wist ik niet dat die dingen vrijwel geen lawaai maken...nu las ik dat dit inderdaad zo is... Dus: het is geen ufo meer, maar ifo (identified flying object)
De man van 't Gazettewinkelke te Horebeke vertelde mij eens dat hij zo'n raar ding achteraan in zijn tuin zag hangen... Ik weet niet wat dat was, maar wellicht is er ook daarvoor een verklaring.
De man durfde dat maar aan mij vertellen, omdat ik hem van mijn ervaring vertelde... Blijkbaar hebben er heel veel mensen zo'n onverklaarbare zaken gezien, maar niemand praat er graag over, omdat ze denken niet meer voor "vol" aangezien te worden...
Gek, want waarschijnlijk zijn de meeste dingen gewoon te verklaren als nieuwe, ons onbekende vliegtuigen van een land die het leuk vindt om boven ons kleine onbenullige landje te komen loeren....
Er bestaan ook clubs van mensen die heel hard geloven in buiten-aardsen... Vraag maar eens aan Google naar ufo, en beperk tot het nederlands...je zult wat gaan zien !
Ook die graancirkels komen er aan bod ! Echte kunstwerken, maar dan wel werken waarmee de getroffen landbouwer niet kan lachen...Tenzij die linkaard die entreegeld vroeg....
Je moet sommige van die verklaringen eens lezen... Je begint te twijfelen aan het gezonde verstand van die members hé ?
Nu ja, er zijn er die daar zelfs een godsdienst van maakten...

...en er zelfs zelfmoord(en) voor pleegden....

Het is een gek fenomeen, dat is iets dat zeker is, en waar mensen zoals u en ik, stomverbaasd staan in de lucht te kijken, omdathet iets is wat we op dat ogenblik niet kunnen plaatsen, en alleen pogen een verklaring te vinden, gaan die anderen plots zweven, en fantaseren over groene en grijze mannekes...

Het is zoals met de yeti, iedereen ziet sporen, hoort en/of ziet hem in de verte, maar iedere keer is het onmogelijk een foto te nemen, of een film te maken... Oh, je ziet wel hemels waarin iets beweegt, maar altijd onduidelijk, en die groene mannekes zijn blijkbaar niet op pellicule vast te leggen...

Nu ja, mocht gij ook ergens ooit iets gezien hebben, laat eens iets horen? Enne...hebt u ondertussen al een verklaring gevonden?

Morgen moet ik naar tanteke, er is blijkbaar weer iets mis, of ze heeft hoge nood aan gezelschap. We zullen wel zien... Soms is haar gedrag een ufo op zich zelf, ook niet te verklaren....

Allee, tot de volgende ?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

doet me denken aan die mop in het oude rusland.
de juf vertelt een fabel van la fontaine van de vos en de raaf en het einde is
God had de hooghartige raaf gestraft.

zegt de juf: jullie weten allemaal wel dat God niet bestaat...
zegt daar nen kleinen:
"bestaat er wel kaas?"

Anoniem zei

Toontje ,

Je bent het Monster van Loch-Ness nog vergeten .

Christianne

Anoniem zei

Toontje ,

Het ging over het artikel van 16 November .


Ook Leeuw

(christianne )