woensdag, juni 26, 2013

miserie, miserie, miserie....

aquarium
aquarium (Photo credit: Wikipedia)
Gisterenavond zag ik dat de ene filter van mijn aquarium bijna niet meer werkte... Nu ja, dat is een klein systeem, en dus moet ik die zowat om de veertien dagen à drie weken kuisen... Maar toen ik aan tafel zat, hoorde ik achter me plots een verdacht geluid...
Zacht suizend gebrobbel van water en lucht...
't Is niet waar he !
't Is wel waar ! ook mijn grote filter gaf het op !
Nu ja, het is de eerste keer dat ik hem moet kuisen sinds het nieuwe aquarium er staat, dus ik mag niet klagen...

Maar dat betekent dat ik vandaag enkele uren zoet zal zijn met mijn aquarium...

En dat is nog niet alles...
Gisterenavond beet ik ook nog eens een stuk van mijn tand...
Ik mag deze namiddag naar de tandarts.
Eigenlijk mocht ik deze voormiddag al gaan, maar ik moest met Veerle naar de garagist. Haar wagen moest er blijven, en ik moest haar gaan halen...

Je ziet: druk !

Vandaar... deze keer een korte blog.
Een noodblog, geboren uit miserie allerhande.
Nu ja, miserie... Eigenlijk zijn het allemaal heel gewone dingen, maar die dan toevallig allemaal samen komen.

Ik zal er maar aan beginnen zeker ?
Tot de volgende ?
Enhanced by Zemanta

Geen opmerkingen: