donderdag, februari 21, 2008

Och Here...

Ze zijn er
Ze zijn er nu al
Ze zijn er nu al om de centrale verwarming met aard(s)gas te installeren.
Je moet toegeven, ze slaan alle rekords.
Best dat mijn schoonbroertje Veerle ondertussen kon depanneren, of 't kind en haar kinders en Fré zouden al veel kou geleden hebben in die voorbije maanden.
Maar 't leed is blijkbaar nog niet geleden...
Zo net kwam er een paniek-telefoontje van Veerle: Ze hebben een gat geboord in de kelder om de buis door te steken met het gas, en nu loopt haar kelder onder.
Ze zijn nu haastje ,haastje de kelder aan 't leeg halen...
Hopelijk krijgen ze de kelder weer goed dicht ! En is er geen nieuw probleem ontstaan door die stomme buis in te brengen !
't Is ook altijd bij Veerle dat 't gebeurd ! (Van daar mijn titel)
Ik heb veerle gezegd dat ze de pomp die mijn schoonbroertje er installeerde moeten uithalen zodat ik die kan terug bezorgen. Je kunt niet weten dat hij er nog eens een van ons kan mee helpen !

Nu herinner ik me plots dat dit de reden was waarom onze huizen hier geen kelder hebben... Veerle woont nu in een van de oudere, en daar was wel een kelder, en bijna overal was er waterinzijpeling...
Anny is er, en het blijkt erger en minder erg dan eerst gedacht! Het is erger want het water spoot er in ! Het is minder erg, want het is geen grondwater, ze hebben gewoon (?????) dwars door een buis van de waterleiding geboord....
djudedju.
(De laatste dagen vloek ik nogal per blog , maar je zou voor minder hé !)
Ik ga nu stoppen, wellicht zal ik er u nog wel een en ander over vertellen morgen, maar nu is mijn aanwezigheid ginder gevraagd....
tot de volgende ?

Geen opmerkingen: