maandag, mei 29, 2006

modder

Vandaag moest ik weer eens naar tante, en deze keer was er werkelijk iets...Ik heb naar de bank gemoeten om alles te regelen, en heb naar de Bond Moyson gebeld...Tante had papieren gekregen in verband met de hospitalisatieverzekering. Tante wist niet of ze dat had...Ikke dus getelefoneerd, eerst was het nummer op hun eigen briefhoofd niet meer juist, en kreeg ik een ander nummer...Daar bleek dat tante geen hospitalisatieverzekering heeft, en op haar leeftijd zelfs geen meer kan afsluiten...Waarom sturen ze dan die brieven om in te vullen naar mensen van 80 jaar oud, waarbij ze op de brief de gegevens van hun lid, met rijksregisternummer erbij, waar ze dus zien hoe oud ze is!!!, naar die mensen op !

Enfin, ik hoop dat ze nu héél véél telefoontjes krijgen en héél véél uitleg moeten geven waarom ze die brief gestuurd hebben...

Ik zit met en kopvalling, waar zou die vandaan komen, zo midden in de "zomer"??

Allee, à demain

Geen opmerkingen: